Havalimanı'nda karşılayış - Hotele yerleşme - Akşam yemeğimiz

Düsseldorf Havalimanı'nda staj yapmak için Yozgat'tan gelen grubumuzu karşıladık. Uzun bir uçak yolculuğundan sonra oldukça yorgun düşen grup, konaklayacakları otellere yerleştirildi ve biraz dinlenmelerine fırsat verildi. Akşam yemeği için restorana gittik ve burada yemek yiyerek grupla sohbet etme fırsatı bulduk.
Ertesi sabah, otelde sabah kahvaltısı sunarak grup üyelerine enerjik bir başlangıç yapmalarını sağladık. Kahvaltı`dan sonra, staj yapacakları yer hakkında bilgi verdik ve staj programının detayları hakkında konuştuk.
Grubumuzun staj yaptıkları günler boyunca, bizimle birlikte çalışarak Almanya ve Avrupa kültürlerini keşfetme fırsatı buldular. Staj sürecinde, ihtiyaç duydukları her türlü desteği sağlamak için her zaman yanlarında olduk.

çalışma alanlarımız:

Essen Üniversitesi

öğrencilerimizin Sertifika töreni:

Dönüs.

Projemizin sonu bizim için oldukça üzücü geçti ve ayrılık vakti gelmişti. Ancak, Düsseldorf Havaalanı'na gitmeden önce şehri gezip keşfetme fırsatımız oldu. Staj programı sona erdiğinde, grubumuzla vedalaşmak oldukça duygusal oldu. Onlarla zaman geçirmek bizim için harika bir deneyimdi ve umarız gelecekte tekrar bir araya geliriz.